Bilder från hamnfesten, gårdagen + lite mer

Hej på er i regnet!

Jag sitter här och små ler. Haft bra dagar :) I söndags kom D till mig. Vi såg Twilight och bara hade det mysigt. Måndagen var vi ute och åt och sen åkte runt till massa ställen i Övik som jag inte sett innan. Vi åkte till en strand och släppte Timon. Han badade massa, simmade efter pinnar i vattnet. Var riktigt busig och hur rolig som helst. Han försökte få tag på en kålbit som låg på botten. I helvete vad vi skrattade, han stoppade ner huvudet och det bara bubblade om hans nos, hehe. Sen for vi till G och träffade några kompisar. Sen hem till C och kollade på film, The creatcher, Sett den? Med vithajen som har människo-DNA i sig. Får fötter och äter människor. Jag tycker att den är ganska bra faktiskt.
Sen blev det hem till G och såg, hmm, ja vad hette det.. Just ja..  Ultimate Fighting Championship. Riktigt cool sport!

Lite blandade bilder:


Först bilder från en dag med Linda och Timon vid hamnen:








Sen lite från hamnfesten dagarna som jag inte lagt upp:

Linda och jag på Rix FM

Croon och Linda spelar kubb

Jag leker sexig haha

Från igår:

Timonen <3

Bada :D

Hittat en pinne i vattnet

Blöt hund hehe

Det blev några bilder :P. Nu ska jag få i mig nått innan jag svimmar ;P

Ha den trevlig kväll!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0