Jobb, jobb, jobb!

Hej!

Hoppas ni mår bra. Själv mår jag okej, jag är lite trött och sliten men mår inte som igår iallafall. Igår hade jag hjärtklappning, hög puls och högt blodtryck. Mådde illa och svimmfärdig. Men idag mår jag bättre och känner mig piggare.
Har jobbat väldigt mkt senaste dagarna.

Måndag:
Dag: 8-15
Vakade på äldrecentrum, natten till tisdag: 22:30-06:30
Tisdag:
Kväll: 13-22
Jour natten till onsdagen: 22-07
Onsdag:
Dag: 07-15

Jag var helt slut efter det där. Inte många timmars sömn dom dagarna. Men sov till 14:00 idag. Riktigt skönt att få sova ut.


Var ute med killarna igår. Skit roligt, så jävla härligt gäng. Var den enda tjejen, men jag trivs så bra i deras gäng så det spelar ingen roll. Gratis inträde på Harrys onsdagar och fredagar, tydligen :P. Vi dansade och minglade runt. Skit trevligt och roligt som fan. Sen blev det fyllekäk och sen gick jag och D hem till mig.

Idag har vi bara tagit det lugnt. D åkte nyss. Så nu ska jag diska och sen blir det film medans jag viker tvätten.

Jag saknar min hund så sjukt mkt. Min älskade prins. Timon är i Uppsala eftersom jag jobbar så mkt. Han kommer upp om en vecka :) Pappa och Nina och Timon kommer 31 Juli. Stanna en vecka, sen åker jag med ner. Vi ska fira mig på fredagen. Jag fyller år på lördagen.

Nu blir det diska

Ha en bra torsdagkväll!

Peace :)

Kommer ett film tips strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0