Snälla, bli som jag har tänkt mig!

God morgon!

Allt bra?

Fick sova lite längre idag, börjar 13. Kom hem 5 i natt, är ganska trött idag. Men sitter med mitt kaffe nu så snart är jag pigg igen :)
Haft en underbar helg hemma. Saknar dom redan. Men mest saknar jag min lilla bebis! Timon är kvar i Uppsala, får inte ihop allt med jobb och så. Så nu är han på semester och stannar där tills mina föräldrar kommer upp 31 juli.
Jag vet inte hur jag mår. Det är lite jobbigt just nu. Men ska bli skönt att komma till jobbet och träffa alla underbara människor igen, tänka på något annat. Sen hoppas jag kvällen blir som jag tänkt mig. 

Det kommer ett inlägg ikväll med bilder och lite så från Uppsala. Kolla in då ;)

Ha en bra tisdag!

Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0