Låta mig själv njuta nu?

Hej!

Hur mår ni?

Jag mår både och. Jag har fruktansvärt ont i kroppen och halsen. Men allt som sas i natt gör mig så glad. Då spelar det ingen roll hur sjuk jag är. D kom och hälsade på i natt. Eller hälsade på, vi vaknade vid 12. Jag skulle iallafall vara hemma eftersom jag var sjuk. Hoppas jag inte smittar D oxå. Jag vet inte hur jag ska ta allt som sas och allt som händer runt omkring. Jag vill njuta, vilket jag gör, men inte fullt ut. Men jag mår bra, jag är lycklig i mitt liv just nu. Vet inte vad du gör med mig.

Jag ska upp till sötnosen Linda nu, ska få i mig lite mat bara. Gumman ska få lite små presenter för att göra tiden lättare på sjukhuset. Hoppas hon får komma hem snart. Ska bli kul att träffa alla på ortopeden också :), gamla praktikplatsen. 
Sen kommer D :)
Nej nu blir det kyckling och grönsaker. 

Ha en bra kväll 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0