Det närmar sig...

Hej!

Länge sen jag skrev nu! Jag sitter hos Linda och pluggar, med halsfluss och feber, igen. Har jobbat ett 26h pass sen igår, slutade 15 idag. Är trött och helt slut i kroppen, behöver verkligen semester! Men snart så :D har bara 2 vanliga och 1 jour pass kvar. Sen har jag sommarlov/semester. 10 aug åker som sagt jag och Corinne till Ayia Napa, en vecka. Ska bli sjukt roligt att få komma iväg och bara sola, bada och festa.
Min dator har gått sönder och verkar inte gå att laga igen. Jätte roligt? Inte ett dugg. Jag behöver verkligen min dator. Pappa och min kusin skulle kolla på den i helgen. För imorn kommer pappa och Nina upp för en veckas semester. Men framför allt kommer min PRINS upp :D Timon har varit i Uppsala i 3 veckor för att jag jobbar så mkt. Det har varit sjukt tomt utan honom.
Jag ska jobba 14-21 imorn, sen blir det utgång med gänget, för vid tolvslaget fyller jag år:D På lördag far D till Luleå, mindre roligt. Men vi syns förhoppningsvis helgen efter när Daniel, Croon och Nichlas ska ner och bo hos mig, kommer bli kanon ju. Se lite av Uppsala och festa!

Nu ska jag fortsätta lära mig om hjärtat innan jag ska försöka sova, få se om jag får nattligt besök hehe ;P

Sov gott


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0