En väldigt bra nyhet

Hej!

Då var man hemma i Övik igen. Åkte 6 imorse från Vilhelmina och älsklingen. Jobbigt att säga hejdå. Men vi syns ju på söndag igen:) En snabbis men iallafall<3

När jag kom hem idag så öppnade jag min post först av allt. Jag hade fått ifrån polisen. Förundersökningen är nedlagd! Så skönt! Det känns som en vinst. Så skönt att hon inte fick igenom skiten. Men det har inte varit en rolig tid. Jag har mått väldigt dåligt över det här. Så för mig känns det så grymt jävla skönt att allt är över. Nu ska jag lägga mig den tiden i somras åt sidan och se framåt. Jag skulle bara vilja ringa henne och säga "Höres". Men jag tror jag skippar det:P

Idag har jag varit på föreläsning. Ganska rolig en. Men var så glad över att träffa Linda och Kicki igen. Så vi ville bara hem och mysa och prata med varandra.

Idag står tvätta, städa, plugga och umgås med mina kära vänner på schemat. Jag borde försöka sova lite. Men jag är inte så trött faktist.

Jag ska diska och fixa lite med dom grejerna jag fick i julklapp

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0