Födelsedag :D

Hej!

Hoppas helgen har varit bra!

Hemma igen efter ett 9-20 pass. Är trött som satan. Sov 4 h i natt. För igår fyllde jag 22år. Grattis till mig själv :D
Jag har haft en underbar helg och är riktigt nöjd med mitt födelsedagsfirande.
I fredags jobbade jag till 21:00 sen for jag hem och bytte om och sminkade mig inför kvällen. Hade köpt nya kläder och kände mig ganska snygg :)
Drog till Croon när dom andra satt, svepte vinflaskan och ciderna och så drog vi ut innan tolvslaget. Ville inte stå i kö när klockan slog tolv hehe ;P.
Väl därinne så var det grymt mkt folk och massa man kände. Jag hade en otroligt bra kväll med Daniel och Croon på krogen. Förfesten var riktigt mysig oxå.
Sen efter krogen blev det Burger King och sen hem till Daniel. Vaknade vid 10, bakis som fan både jag och Daniel. For hem och gjorde mig iordning för middagen med familjen. Grillade, fick presenter och åt tårta. Jätte mysigt :)
Sen for jag ut med gänget igen ;P Kände att jag ville få umgås lite till innan det var dags för Daniel att åka hem. Han stannade en dag till.
Idag har jag ju som sagt jobbat och sen varit med Linda. Nu tänkte jag lägga in lite bilder och sen krypa ner i sängen och se Wallander.


Ja just ja, Timon är hemma igen nu :D Ska bli mysigt att sova med honom igen.

Sov gott :)

Kramar Malin


Eh jag lägger upp bilderna imorn, så sjukt trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0