Väntar på bussen i Umeå

Hej på er!

Sitter i Umeå på busstationen och väntar på min buss med en latte. Bussen går om en timme. Så jag hade lite tråkigt och satte mig på internet.

Har redan åkt buss sen 7 imorse. Usch, har huvudvärk och trött som fan. Jag ska alltid somna när jag typ redan är framme. Det var jobbigt att åka från älsklingen idag. Fan vi träffas typ ingenting längre. Jätte jobbigt :( Men jag hoppas vi ses snart igen.

Jag har börjat min praktik nu. Är som sagt på ortopeden. Det är grymt roligt. Så jag åkte hem tidigt idag för att jag ska jobba kväll idag. Min första praktik kväll, så det blir spännande. Jag fick en bra handledare som jag trivs väldigt bra med.
Det är kul att Kicki är på samma avdelning. Så vi gör mkt tillsammans.

Nästa vecka blir det Uppsala :D Åh ska bli så kul att komma hem. Träffa familjen och mina kära vänner. Blir fest sista april oxå. Sen födelsedagsfirande på fredagen. Vill ha med killen, men han verkar inte så pepp tyvärr ;P.

Jag har träffat underbara människor på sistone. Jag känner att tack vare människorna runt omkring mig så mår jag bättre än på länge. Jag tänker ta vara på den här tiden och känslan och göra något bra av det.

Ja, vad mer händer..?

Nu ska jag snacka lite på msn med vänner innan bussen kommer

Ha det bra allihopa

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie Lindberg

Va? Ska han inte med? Hälsa att han är en tråkmåns :P

2009-04-26 @ 18:32:42
URL: http://www.sofieilindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0