Påsken i Solberg

Min påsk:

Mina föräldrar kom upp i onsdags. Hade med sig massa matlådor och sånt som jag verkligen behövde. Nu klarar jag mig med mat länge.

Vi åkte vid 1 i torsdags. Vi tog en sväng förbi mitt sommarjobb och hämtade schema och hälsade på mina blivande jobbarkompisar. Dom va riktigt trevliga. Ska jobba mkt natt så det är bra. Har 90% juni, juli och lite i augusti. Sen blir det säkert fler pass.

Sen körde vi upp till Solberg. Stugan vi lånat var riktigt mysig. Vi packade upp och sen tog vi en sväng med skotrarna. Vilket vi inte skulle ha gjort :P Både jag och kusinen körde fast. Men det löste sig.

På fredagen satte vi kurs mot sjön vi skulle till. Jag satt på släpet med Timon. Timon har aldrig åkt skoter förut. Så det var lite spännande. Men det gick, han var sjukt duktig. Skakade lite i början, men sen somnade han innanför min jacka. När vi kom fram till sjön så satte jag mig på skotern, tog Timon i famnen och körde lite lätt, för att sedan öka farten. Det gick riktigt bra, stolt över honom.

Lördagen for jag upp och hämtade C. Sen åkte vi till en annan sjö där vi mötte upp dom andra.
Solen har varit framme hela helgen och vi har solat i bara linne. Varmt och mysigt.


Jag på skotern. Jag är inte vanligtvis så sminkad när jag far ut med skotern, men det var i från torsdagen

Här fastnade min kusin hehe

Haha, jag efter några glas vin :P

Prinsen står och kollar läget när killarna fixar med släpet

Jag och min älskling sitter redo för att åka :)

Blev tvingad att ha hjälm, men det blåste ganska kallt så det var skönt :)Timon myser

Skotrarna

Började bli hungriga :P

Jag ligger och solar på skotern, skööönt!

Faster och kusinen


Vi har haft en underbar påskhelg

Hoppas eran var bra med!!


/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0