Operation nummer 1

Go kväll!

Nu tog det lång tid innan jag skrev igen. Men jag har så grymt mkt på praktiken så jag orkar inte sitta vid datorn på kvällarna. Men nu börjar jag 14:00 imorn så jag orkar:) Får ju sova lite. Har börjat 6:45 varje morgon dom senaste dagarna.
Så det har hänt lite saker..

Igår var jag med om min första operation. Pratade med läkaren som skulle operera och han sa att jag fick vara med och kolla. Så jag bytte om och tog mig ner till op. Där fick jag vara med och kolla på en höftprotes operation. Var riktigt häftigt. Men den tog 2,5h vilket dom inte brukar. Hade ätit vid halv sex på morgonen, sen en hårdmacka vid 11, så vid tre fick jag äta ordentligt. Höll fan på att svimma, skit jobbigt att stå i 2,5 h och sen inte ha ätit något.

Idag har jag tagit venprover och sprungit runt som en tok. Hjälpt till överallt. Imorn jobbar jag kväll och då är det lite lugnare. Sen blir det vara att sätta sig i bilen och fara ner till Uppsala. På torsdag är det sista april, och det ser jag grymt mkt fram till :) Kommer säkert träffa massa vänner och så. Vi ska förhoppningsvis sätta oss i gräset och äta jordgubbar och dricka lite champagne.
Vi kommer vara framme runt 4 på morgonen, så det blir till att sova några timmar innan forsränningen.

Nu ska jag strax sova. Är riktigt jävla trött

God natt

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0