Idiot till människa

Hej!

Tiden jag ahr suttit vid datorn nu kunde gått till skolarbete. Alltid samma jävla visa! Jag är sjukt dålig på att plugga. Jag vet inte vart jag ska börja? vad som kommer på tentan? Fan vilken idiot jag är. Jag har i min tanke att faktist hoppa av. Hur ska jag kunna bli sjuksköterska om jag inte ens fattar det här? Borde jag inte kunna det här?
Elin, Kicki, Sandra, alla!  är så sjukt peppade och redan kommit en bit. Jag känner mig som världens idiot. Vad har jag gett mig in på?
Jag lovade mig själv att göra mig stolt och ta det här på allvar. Jag lovade mina föräldrar att göra dom stolta. Gör jag det? Nej inte just nu. Men jag ska ta mig i kragen och klara det här.
Nästa vecka börjar Praktiken. Då kan jag visa vad jag går för. Men läsningen? det är den jag inte klarar. Jag måste ta tag i det här med mitt liv nu.
Glöm det förflutna nu Malin, låt det va!

Slut på gnäll nu. Jag är i Vilhelmina och är här för att ha en trevlig helg. Vilket jag ska ha. Eller hur Kicki?
Vi åkte hit igår, tog bilen från Umeå. Fan vilken väg att köra, som tur fick jag det fina biten *skäms* Kicki fick köra helvetes biten stackarn. Jag tar den hem älskling! 
 Vi tog lite kort som läggs in igen när vi kommer HEM till Örnskölsvik igen.

Nej nu ska jag plugga, skriva till min handledare och dricka cola zero


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0