17 maj 2011 - God morgon världen

God morgon världen!

Vaknade vid 9 och såg att solen skiner, nu har det kommit lite moln men det ska spricka upp till klockan 12 (enligt yr.no). Idag är det plugga som gäller, Emelie kommer förbi och vi ska gå igenom lite inför duggan som är imorgon. Inte pluggat något alls inför den, men det ska nog gå vägen. Vad nervös jag blev nu haha, ast man bara får 2 poäng till stora tentan den 1 juni.

Har suttit nu på morgonen och gått igenom lite papper som jag har samlat på mig. Så fort jag ser papperna från senaste praktiken får jag fan ont i magen. Så sjukt äckligt skönt att den är över.

Det är grymt mycket arbeten som ska in om ett par dagar, det blir plugga fan för hela slanten. Jag vill inte ha några rester i sommar då jag bara vill koncentrera mig på jobbet på akuten och att dte är sommarlov.

Nu blev jag tillfrågad att följa med till en sjö med en kompis och hennes valp! Låter kanon mysigt! Så nu måste jag skynda mig att göra mig iordning!

Vi hörs sen, ha en jätte bra tisdag allihopa!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0