Jag vill bara ha sommarlov!

Hej!

Jag fattar inte att det ska ta så lång tid mellan varje inlägg.


Sommaren är här, sommarjobbet är i fullgång, solen värmer och vad gör jag?? Jo längtar efter skolan :O Va??? Vad i helvete då för? Jag borde njuta av den här tiden på året. Men jag tycker att jag bara jobbar. Går upp 5 slutar 16. Men när jag kommer hem från jobbet är jag så sjukt trött. Det är grymt stressigt och ansträngande på jobbet. Det är inte det att jag inte trivs, men jag vill ha SOMMARLOV, jag vill kunna ligga ute på grästmattan och bara läsa en bok en hel dag, eller ligga på stranden med kompisarna och njuta. När jag väl är ledig så är jag så stressad över att hitta på något att göra att jag bara stressar sönder mina lediga timmar. Alla jobbar, I know. Så här är det säkert för alla. Men känner ni också att ni stressar sönder de lediga dagarna?

Nej, jag måste njuta, jag har inte sommarlov hur länge som helst..

Nu ska jag fanimej till gymmet.

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0