Solig dag i maj

God morgon denna soliga dag i Maj!

Jag är på strålande humör, utvilad och.. ja, vad mer?

Har sovit väldigt bra faktiskt, vaknade tidigt i morse när solen börja nalka.. Men jag somnade om.
Så jag vaknade nu vid halv 10, och tog mitt morgonkaffe på balkongen,  oerhört fin utsikt över..  hm  Swedbank arena :/.. 
 
Idag blir det farmakologi och läkemedelsberäkning som gäller. För att senare slå mig ner ikväll med chips och dipp och cola för att se Sverige-Kanada. Må bäste lag vinna. Eller egentligen Sverige!

Alltså efter den här hostan och den här träningsvärken i magen, borde jag ha magruter imorn :D Yeah!!! Wieee!

Hm, jag ska nog äta lite nu

Ha en stålande dag i maj mina vänner

Kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0