Varma colaflaskor

God morgon!

Om man kan kalla det för god morgon. Jag har hostat och haft feber hela natten. Inte sovit mkt. Vaknat och varit tvungen att gått och upp byta till varmt vatten i mina cola flaskor. Det är förresten en väldigt smart grej. Att fylla petflaskor med varmt vatten och lägga i sängen. Vaknade dyblöt och ska strax hoppa in i duschen. Kommer missa föreläsningen. Iallafall första delen. Måste försöka ta mig till vårdcentralen med hostan. Den sitter så djupt och gör så fruktansvärt ont.

Idag ska jag åka till C. Timon är där redan, skönt, slipper jag ha honom på bussen. Så jag ska vara där tills på söndag.
 
Nu ska jag ladda på lite filmer på Ipoden.

Ha en bra dag allihopa

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0