Lite olika bilder

Jaha då gick man till skolan helt fel tid då. Haha börjar inte förrens 14:00. Så jag har hunnit hem och ätit lunch och börjat på ett projekt. Nu sitter jag och lyssnar på gammal musik som jag inte lyssnar på på MÅÅNGA år.
Jag ska strax ut med Timon en stund innan jag ska tillbaka till skolan.

Jag sätter in alldeles för lite bilder i bloggen känner jag. Så nu kommer lite bilder.. två iallafall haha

Hockeyfreak som jag är så har jag hängt upp mina två favorit tröjor:


Vancouver matchtröjan som jag fått skickad från kanada till mig


Klasskompis som tar venprover på en docka


Ja det var dom jag hittade nu, hehe

Nu ska jag ut med vovven

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. okej ;:) kom nyss hem fårn skolan, så jag ska nog ut på en promenad och sne fira min bror och farmor :)

2009-03-18 @ 15:16:21
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: natalie dahlström

haha jo tyvärr :P det är ngt nytt de har börjat med :P

2009-03-18 @ 16:20:09
URL: http://milkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0