Läkemedelsberäkning

Hej på er!

Idag börjar jag bli friskare. Känner mig ganska okej och har bara hostan kvar :)
Har suttit med läkemedelsberäkningen i 4h nu. Har gått framåt faktist.
Om en timme blir det lite hockey och sen se färdigt filmen vi började se i natt. Sen blir det en tidig morgon imorn. Bussen tillbaka hem till Övik går klockan 6.

Jag känner att allt håller på och fixar sig. Jag är så lycklig med C, han är en underbar pojkvän. Det är bara en person jag saknar så sjukt mkt. Jag vet inte hur allt kommer bli. Jag kan bara hoppas och önska att allt blir som jag vill.

Nu blir det några tal till

Kram på er och ha en underbar kväll

Kommentarer
Postat av: P

Jag måste bara fråga en sak, jag har läst din blogg några gånger nu. Och vem är det egentligen du försöker övertyga angående din pojkvän, dig själv eller läsarna? Mvh P

2009-03-17 @ 08:36:34
Postat av: Malin

P: Nu vet jag nog inte riktigt vad du menar. Men jag skriver inte speciellt ofta om min pojkvän. Och nu skrev jag för mina vänner vet hur jag har haft det. Men nu är allt löst och jag är lycklig igen. Sen om personen jag saknar, så har den inget med min pojkvän att göra. Men när jag väl skriver om C så är det bara sanningen. Jag försöker inte övertyga någon. Ha en bra dag Mvh Malin

2009-03-17 @ 11:54:32
URL: http://malinbarden.blogg.se/
Postat av: natalie dahlström

urk, jag höll på med läkemedelsberäkning förra veckan. skönt att ha det avklarat xD

2009-03-17 @ 23:19:11
URL: http://milkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0