Hemma i Uppsala igen

Hej!

Det är så skönt att vara hemma i Uppsala och träffa min älskade familj igen. Så underbart. Alla blev så överraskade och ingen fattade vad jag gjorde hemma, roligt att se alla miner igår:D Sen att ha med min älskling hem är skönt som fan.
Idag är det plugg som gäller. Har varit uppe på maxi och fikat med kusinen. Pratade om utgången på fredag. Roligt att få komma ut och träffa lite folk.

Buss och tåg resan gick bra igår. Tog 5h att komma hem. Lugnt värt det när min C var med och att Timon fick åka med. Timon är så glad att vara tillbaka i Uppsala.
Imorn blir det match, Brynäs-Färjestad. Slutspel! Härligt!!
Ikväll ska vi till mamma och äta. Träffade dom bara en snabbis igår. Ska försöka hinna med att ta en sväng till kusinerna oxå.

Nu ska jag plugga

Hoppas ni får en bra dag

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0