Can we try again?

God morgon.. eller är det ingen GOD morgon?
Jag vet inte, inte kännt efter riktigt vad jag känner för dagen. Jag fattar inte, allt var ju så bra? Eller..?

Ska strax till skolan och har föreläsningar hela dagen. Hoppas dom är lika intressanta som jag tror.
Sen blir det hem, plugga, städa, fixa lite saker och sen ska jag göra fredagkväll.
Blir en tripp till systemet och handla inför Cocktailpartyt imorn. Jag ser fram imot festen vääldigt mkt.

Jag ska äta upp min smoothie nu och sminka mig

Ha en bra dag idag

Kram


Tack för att du lyssnade igår. Och tack för att jag fick en del förklaringar. Ingen av oss ville att det skulle bli såhär. Men det här fixar vi, eller hur? :)


Ja du, idag måste du ju ha insett hur jävla mkt jag älskar dig..! Jag förstår mig inte ens på mitt egna hjärta. Jag hoppas att vi fixar det här. För helvetet är nog ingen plats för en ängel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0