En bra onsdag :)

God morgon!

Hur står det till i värmen?

Jag mår bra, är på bra humör och känner träningsvärken komma mer och mer ;P. Igår blev det två pass med Linda, sen kom A och sen blev det promenad. Jag och Linda satte oss vid hamnen och såg ut över vattnet. Pratade om sommaren och hur vi skulle lägga upp den för att det skulle bli bästa sommaren! Vi ska göra små saker mellan varje jobbpass och sen försöka göra nått i Aug.
Har precis ätit frukost med Linda och nu ska jag ta en promenad med Timon, göra mig iordning och sen ta en sväng på stan. Köpa lite dricka inför kvällen, mat till grillningen och hämta ut mina linser. Får se om A skulle komma förbi. Man vet aldrig. Sen blir det sola, träna och plugga.

På Fredag jobbar jag mitt nästa pass, jobbar morgon. Sen kommer D, ska bli så jävla roligt :D Längtar!!
Hamnfesten i helgen, Rix FM kommer och dret blir väl mkt sittning i öltältet. Jag och Linda ska åka karusell haha.

Nu säger Linda åt mig

Ha en bra dag

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0