Twilight

Hej!

Sorry för att det har tagit tid innan jag skrivit något. Har varit lite upptagen. P sov över ons-tors, kollade på film och hade trevligt. Sen överraskade C mig genom att sätta sig på bussen 6 på morgonen och fara till mig. Blev riktigt glad :D.

Så igår var vi på bio, såg Twilight, vilken jävla film! Helt underbar, vacker och sexig film. Se den ni som inte gjort det! Jag ska se den snart igen. Det är inte ofta man ser så bra filmer. Twilight var en sån film som jag hade den där speciella känslan. Att man skulle kunna sitta kvar i biosalongen och se den en gång till! Det är inte ofta det händer. Jag kan nämna några som jag kände så med, "Mamma mia", "Transformers", "Sagan om ringen", hmm någon mer.. tror en av Harry Potter filmerna kändes så.

Idag blir det några i gänget som drar och badar. Kusinen ska med. Sen blir det städa lägenheten innan folket kommer för förfest ikväll. Blir riktigt nice :)

Vad händer i helgen för dig/er?

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0