Mitt lov

Hej!

Var ett tag sen jag skrev nu.

Tänkte berätta lite om mitt lov.

Jag har under två veckor hemma i Uppsala, hunnit träffa dom flesta jag tänkt att träffa. Jag har hunnit med att vara på Åland och träffat min mormor och morfar. Har varit underbart att få vara med mina familjer och bara umgåtts. Tiden gick lite för fort bara. Hade en underbar Jul. Var ju ute på juldagen. Mysigt:)

Sen kom det jag längtat efter, Min älskling C kom ner på söndagen. Så himla mysigt att få vara med honom igen. Vi firade nyår ihop med mitt gamla gäng. Roligt att få festa med dom igen.
(Lägger in foton sen när jag kommer hem)

Flög sedan upp till Umeå. Timon fick sitta vid mina fötter och han sov HELA vägen. Så sjukt duktig. Så stolt över honom. Efter det tog vi bussen till Vilhelmina.

Jag sitter nu i Vilhelmina hos C. Åker hem imorn om planerna blir som dom är planerade.

Jag längtar hem till Övik. Till min vackra lägenhet. Jag hann städa lite innan jag åkte så det är inte det första jag måste göra. Därimot diska:S.
Så imorn får jag träffa älskade Linda igen. Saknar henne så mkt. Hon är verkligen en Ängel.

Nu ska jag skriva ett inlägg om förra året

Puss

Kommentarer
Postat av: Alke

bra att du har haft det bra<3

2009-01-06 @ 13:42:18
URL: http://alkebalke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0