Mitt år 2008

Mitt år 2008:

Jag hann med ganska mkt år 2008. Jag kan inte säga att det var mitt år. Jag hade det ganska jobbigt det året. Jag tänkte inte gå in på allt jobbigt men tänkte berätta lite. Jag har inte så mkt att säga dom första månaderna. Roligare när jag flyttar upp till övik.


Januari:

*Bodde ihop med D i Skutskär.
*Jag jobbade på ett privat hem i Uppsala för dementa. Pendlade från Skutskär.
*Hälsade på vid lillebrors grav. Tyvärr den enda gången det året:( Fy vad dålig stil.
*Vi gjorde oss av med kaninerna vi hade.
*Heath Ledger försvann från våran jord, en älskad och väldigt duktig skådespelare. En av mina favoriter.
*Var på alla hemma matcher (Brynäs)

Februari:

*Jag träffade min dåvarande idol inom ishockey, Nick Angell

*Jag tränade som tusan, tränade till Vätternrundan (som aldrig blev av).

Mars:

*Vi började planera våran Hawaii resan

Huset vi vill hyra

*Kämpade med matten, ville ju så gärna komma in på sjuksköterskelinjen.
*Blev godkänd i Naturkunskap B

April:

*Jag var med om min första död på jobbet. Jobbigt men en bra erfarenhet. Det var fint och stilla. Jobbigt att jag fått så bra kontakt med henne och hennes anhöriga.
*Var på anställningsintervju som skådelspelare på Furuvik. Fick det inte
*Fortsatte kämpa med matten och träningen.
*Brynäs klarade kvalserien, kunde andas ut efter ett par tuffa veckor
*Jag började tänka tanken med att flytta till Övik om jag kom in på skolan där. Sökte Gävle och Övik.
*Jag och Rolf Lassgård började umgås mer och mer (skämt, men han var faktist på alla hemma matcher då)
Jag och Lassgård:
http://www.gavleveckan.se/artikel.aspx?articleid=564

Maj:

*Hade en sopp ätar tävling med Sophie. Se vem som kunde gå mest ner i vikt på två veckor genom att bara äta soppa. Haha jag mådde inte bra dom veckorna.
*Jag träffade Lina som sedan skulle komma att förändra mitt liv totalt.

Juni, Juli:

Allt blir skit. Juni börjar åt helvete och det är bara en början på mitt livs värsta sommar. Gör slut med D efter 3års förhållande.

Augusti:

*Fyllde 21 år, hade en okej dag.
*Var på kreta med D. Fick lite färg och åt god mat


*Jag fick det underbara besked att jag kom in på Sjuksköterske linjen i Övik. Jag packar mina saker. Flyttar ifrån Skutskär.
*Säger upp mig från jobbet

September:

*Jag flyttar in i min underbara lägenhet i vackra staden Örnsköldsvik.
*Jag börjar skolan och lär känna underbara människor.
Framför allt Kicki och Linda som sen kom och bli mina bästa vänner.
*Jag fick ett glas i huvudet på Olles i övik. Åkte ambulans och sydde 4 stygn.
*Nollningen var sjukt rolig:

*Åkte på vår första roadtrip till Vilhelmina. Lärde känna underbara människor.


*Började med praktiken

*Vi hade träning på KTC






October:


*Praktiken fortsatte

*Maskerad på kåren

*Hade en väldig hemlängtan då det inte gick bra på praktiken med allt skit
*Såg HSM3 och den var grym
*Åkte hem till Uppsala en sväng, tog natt bussen med Kicki.
Åkte på hockey och umgicks med min familj.
Gjorde min första och enda hittills videoblogg.


*Hade Hjärt och lung räddning i skolan.

*Började prata med C på telefon. Träffade honom för första gången. Lärde känna min nuvarande pojkvän mer och mer<3

*Var i Vilhelmina en tredje gång. Var på maskerad på hotellet och var utklädd till sjuksköterska
Denna dress hade jag:


November:


*Var på förhör
*Mina älskade vänner tröstade mig när allt var som jobbigast


The Team
*Några utgångar blev det  (lite bilder)


December:

*Blev tillsammans med min C <3
*Jag hittade tillbaka till mig själv
*Min Älskade Prins Timon fyllde två år


*Jag flög hem till Uppsala. Hade två underbara veckor hemma
* Var ute på Juldagen med mina kusiner och Sofie
* Hade en underbar Nyårsafton

Kommentarer
Postat av: Sofie Lindberg

2009-01-06 @ 17:35:08
URL: http://www.sofieilindberg87.blogspot.com
Postat av: Sofie Lindberg

De va inte mkt till penis den dockan hade du! HAHAHAHAHAHA :D sorry, va tvungen att kommentera de :D

2009-01-06 @ 17:35:55
URL: http://www.sofieilindberg87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0