Henry Hade Hittat Hem

Hej!

Det hände något sent i lördags natt...
Henry var tillbaks.
Det startades något vi sent kommer glömma. Det startades ett krig. Det som börjada med en liten skadad duva, blev sen till ett helvete.

Vad skulle vi göra med Henry?

Jag funderade på nackning
Elin på kastning från tredje våningen
Kicki på friterad duva till kvällsmål

Sandra uttryckte att vi inte skulle bli bra sjuksköterskor.

Jag och Kicki tyckte så synd om Henry så vi la honom i en plastpåse och ställde honom utanför Sandra som tyckte så mkt om Henry, Vi skrev en lapp "Välkommen Hem Henry"


Vi la oss och sov. Kunde sova så gott när vi visste att Henry var i säkerhet.

MEN...

Tydligen så var han inte i säkerhet.. Någon hade tagit honom..

Hade Kicki ätit upp honom till frukost?
Hade Elin kastat honom ut från översta vångingen?


Vi fick post..




Info: Jag har en hund som heter timon, Kicki har två katter och Linda en hund som heter Kila..

Tydligen tyckte Elin att det skulle smaka underbart med: friterade kattknän i marinad...

Men.. det kom ett monster till Hamngatan oxå.. Var det han som ätit upp den stackars Henry?
Eller hade han bara slaktat honom och gett honom till hundarna?


Malin var på krigstigen!

Vi slog ihop våra huvuden ( läs: Kicki, jag och Linda) och kom på idén..

Sandra fick ett sms.. Sandra öppnade dörren.. Skrek åt oss att om nu den döda Henry ligger där i, var vi oxå snart borta..


Hon öppnade den sakta med foten..


Såg blodet och skrek...


Henry hade hittat hem

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, stackars henry !!! undra hur man ska begrava kroppen, bomullskroppen eller bajskroppen :b

2009-01-12 @ 16:41:54
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0