Kan inte sova

Dags att sova kanske.. mm, ska ju upp snart och åka till umeå. Imorn ska vi hålla på med grishjärtan tror jag.

Imorn kommer sista delen av kriget. Orkar inte lägga upp det just nu. Borde plugga mer.. Borde sova.. Men är ju inte trött.. Kanske borde hem till Kicki och sitta med henne och plugga.

Jag försöker tänka bra saker hela tiden. Men det är inte lätt. Jag hoppas att jag skaffat bevis nog så du bara kan tro på mig. Men det verkar som det är ganska skönt för dig att ha övertaget. Men jag vet sanningen och jag hoppas det kommit fram nu.
Jag älskar dig<3

God natt allihopa


Kommentarer
Postat av: K

Får man fråga vem det är du pratar om?

2009-01-14 @ 00:30:01
Postat av: Anonym

Hehe, ja det gäller att vara generösa, hellst med julmandariner och kaviar ;) idag åker jag back to Hamngatan! LÅS DÖRREN .. or be carefull ..

2009-01-14 @ 11:38:36
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0