Håll tummarna

Hej!

Det blir inte mkt bloggande för mig på ett tag nu. Min dator har gått sönder. Hoppas min kusin kan fixa den. Är så jävla rädd att alla mina bilder och allt kommer försvinna. Jag älskar min dator och vill verkligen ha allt som ligger på den. Så snälla håll tummarna för mig och min dator att den går att fixa. Just nu står jag hemma hos kicki och skriver. Betalat mina räkningar. Så dom kommer in i tid iallafall.

Helgen och veckan har varit underbar. Så skönt att få umgås med min älskling så länge. Han är så sjukt bra kille. Jag kan skatta mig lycklig som har honom.


Nu ska jag över till mig och se film eller läsa lite

Puss på er och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0