Hehe rolig grej

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv av SMS:et
4. Gör likadant på varje fråga

 Vad skulle du säga om du fick reda på att din pojkvän varit otrogen?
Taggad?

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Shit, nu får vi ta oss lite i kragen och komma igång ordentligt. Hur går det för Kicki?

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jaja. Du skulle ju gå ändå. Eller? Sov gott. Kram

Vilket SMS blev du mest berörd av?
Jag har aldrig tvivlat, bara osäker på vad som händer runt omkring dig när jag inte är där :(

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag tänkte göra det sen när ni är klara eftersom jag inte vill lämna kila ensam. puss

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Va bra:) har du haft det bra i helgen? Puss

Vad vill du höra mest av allt?
Hej gumman förlåt att jag inte svarat på ditt sms, har legat och varit helt död i sängen. puss

Din romantiska replik?
ja men seriöst. det är ju sant...

Vilken raggningsreplik funkar på dig?
Du förklarar det hur bra som helst

Vad är det mest fruktansvärda du nånsin har hört?
Va bra :D kommer du nästa helg?

hehe vissa passade:)

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0