Tillbaks :)

Hej!

Jag är tillbaka, sorry att det tagit tid innan jag skrivit igen. Har haft mkt att tänka på och skolan har tagit mkt tid.

Hoppas ni mår bra, jag mår okej. För mkt i skolan just nu bara. Men allt löser sig, bara man vill.

Jag håller på och städar lägenheten, för imorn kommer min pappa och Nina. Ska bli så roligt att åka iväg till Solberg ocjh köra skoter. Mysigt! Pappas familj och mina kusiners familj ska bo i en stuga över påsken. Hoppas på att C kommer dit oxå:)
Det är riktigt roligt i skolan just nu, men svårt som fan. Så himla mkt nytt som måste in i huvudet. Men det här ska jag klara.
Har haft riktigt bra helger dom senaste två. Festade hela förra och denna helg var jag hos älsklingen. Riktigt mysiga och roliga helger.

Jag ska fortsätta städa nu:) kommer lite bilder sen:)

Ha en trevlig kväll

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0