Morgonjoggen

God morgon på er!


Kom precis hem från en jogging tur med tjejerna, skönt. Men orkade inte så mkt faktiskt. Men ska ta en vända ikväll oxå. Nu är det dags att färga håret. Ska försöka göra det på mig själv. Har gjort det förut, så det ska nog gå bra.
Idag är det examination som gäller, i infusion, injektion, sug och syrgas. Bli spännande och se vilken man själv får examinera i.

Kvällen vet jag ej hur den ser ut än. Hade hoppats på besök. Men det blir inte så. Blir en kväll med Corre istället :D Ska bli roligt.  

Jag skulle sätta in lite bilder. Men det funkar inte att lägga över dom från mobilen. Tyvärr.

Träningen har kommit igång nu, joggat 3 dagar den här veckan. Ska försöka hinna ta mig till gymmet i dag. Annars blir det i helgen.

Nej nu blir det frukost och färgning

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0