Är i Umeå

Hej på er!

Ledsen att jag inte skrivit. Men nu jävlar är jag tillbaks. Skolan har börjat ordentligt och börjat komma in i mitt nya liv och hem.
Just nu sitter jag i Umeå, åker vidare till Vilhelmina imorn. Träffa en underbar kille, förhoppningsvis. Ska umgås med Kicki och lära känna henne och hennes kille mer. Helgen blir säkert väldigt rolig. men jag glömde ju klänningshelvetet!
Men jag fick med mig båda nya så jag får nöja mig med dom. Dom är ganska snygga dom med :) ÅHH robin gick vidare på Idol. Fan va niice!!! 
Jag har fastnat för Five igen, haha bandet man typ lyssnade på för hundra år sen. Måste lägga in dom här känns det som:P jag hade ju värsta bilderna från idag att visa men det går inte att koppla in mobilen så det får bli någon annan dag.

Brynäs förlorade mot Djurgården ikväll. Inte så roligt. Jävla lag :P Vilken tur att jag inte köpte matchen. Inte värt pengarna då ju:(

Nej nu är det dags att lägga min lite låtar:)


PUSS

Längtar tills imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0