Ny vecka, Nya tag

God förmiddag!

Inatt har jag iallafall fått sova ganska bra. Har nog bara vaknat framåt morgonen.
Idag är det skola igen med två föreläsningar. Först tänkte jag inte gå för mitt huvud men jag har bestämt mig att jag måste. Det blir bara sitta och lyssna och ta in. Mina vänner skulle anteckna.
Jag ska snart duscha och göra mig iordning. Måste äta någon lunch innan jag går till skolan oxå.

jag har nog inte riktigt fattat att jag går på universitet. Fan om 3 år är jag färdig med mitt drömyrke och kan börja göra dom sakerna jag alltid drömt om. Eller alltid är väl att ta i. Polis har ju alltid varit nummer ett. Tills jag började jobba inom vården och sjuksköterske yrket började gro inom mig.

Det blir ingen träning för mig denna vecka. Jag tror inte det är så smart. Men när stygnen är borta är det allvar som gäller. Bort med fettet och fram med musklerna jag vet att jag har.

Snart början hockeyn igen. Denna vecka tillochmed eller?? Ja tydligen

Nej nu måste jag duscha och laga mat

PUSS

Kommentarer
Postat av: Alina

gillar din blogg! Kul läsning:) kramar

2008-09-15 @ 20:46:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

Kul att höra:) Tack så mycket!

2008-09-15 @ 21:48:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0