En rolig grej


1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv av SMS:et
4. Gör likadant på varje fråga


Vad skulle du säga om du fick reda på att din pojkvän varit otrogen?
Vadå för jävla saker?!

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
hej, jag kommer inte ihåg så mycket från igår kväll, men jag kommer ihåg att du var där. Jag mår jävligt dåigt idag och det är nog mitt eget fel. Tack för att du var där för mig och hjälpte<3 förlåt för att du fick se mig så. 
 
Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Åsele nu. Har haft en från klassen bakom mig och vi har busat lite

Vilket SMS blev du mest berörd av?
Fan fel knapp, råka sända.. Jag jobbar då det :) hm pontus ska inte med så hur ska jag göra? Bra att det inte bara är jag som är nervös hehe. Puss söt

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Härligt:) det for massa glöd. Jag ska till sundsvall till bror tills söndag. Jag som ville träffa dig i helgen ju. Vad ska du göra?

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Aldrig sett en sån hund, ska googla på den sedan:) tur, då får de kanske leka med varandra:) hoppas det blir så, vilken tid börjar du i morgon kväll? saknar dig också, jag är hemma nu :) är du det? jadu, det var en rolig fråga. En skönhet som dig klär i allt. men sexigast är nog svarta eller röda hipsters, vita är också okej:) vilken av de trivs du bäst med, tycker är skönast? puss


Vad vill du höra mest av allt?

09*********

Din romantiska replik?
jag vill bara hem just nu..:(


Vilken raggningsreplik funkar på dig?

07060******

Vad är det mest fruktansvärda du nånsin har hört?

vill träffa dig också :) ska du inte ut ikväll?


Lånade den av Elin, det blev lite roliga faktist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0