En rolig grej

Jag tog det här från min kusin. En lite rolig grej sådär när man är hemma sjuk.
SÅ nu utmanar jag er att göra samma roliga grej

Lägg upp en bild på:

1.Dig själv som lycklig.
2.Dig själv och dina närmaste.
3.Din mamma.
4.Den du senast fick ett sms av.
5.Den/det artisten/bandet du lyssnat längst på och fortfarande gillar.
6.Den människa du önskar vore hos dig nu.
7.Ett ställe som du saknar.
8.Dig själv som full.
9.En kompis som är full.
10.Den snyggaste bilden i dina mottagna filer.
 

Mitt resultat:


1.Dig själv som lycklig

På kolmården

2.Dig själv och dina närmaste

Några av dom på fest hos mamma

3.Din mamma.

Min älskade mamma<3

4.Den du senast fick ett sms av.

Min Älskade Kicki<3

5.Den/det artisten/bandet du lyssnat längst på och fortfarande gillar.

Min favvo band förut, och visst lyssnar jag lite då och då

6.Den människa du önskar vore hos dig nu.

Hehe Fernando Torres förstås

7.Ett ställe som du saknar

Brynäs hemma arena, Läkerol Arena

8.Dig själv som full.
&
9.En kompis som är full.

Usch vad jag tycker det här är jobbigt :P

10.Den snyggaste bilden i dina mottagna filer.

Bild som Kim gjort åt mig :) diggar den

Det här var roligt, men svårt. Kul att lägga upp lite bilder.. men pinsamt med fylle kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0