5,5h kvar

Hej!

På bussen hem till Uppsala då da. Fanns trådlöst internet, så det är riktigt skönt. Kan man prata lite med vänner på MSN och så. Hemma om 5,5h. Hmm känns lite långt.. Men det ska bli sååå kul!!
Kicki är ju med. Så det är inte lika tråkigt att åka då. Hon är så underbar.
Nej nu ska jag kolla på film och prata lite med mina vänner på msn:)

Puss



SOFIE: Jag kan inte svara på dina kommentarer ju:( Så jag svarar här :)  haha njaa stöna på bion är nog inte något vanligt för mig, men jag fick till det igår haha. Riktigt nice kropp hade han!! Ja men självklart. Ni kan väl följa med till gränby? kanske? eller möta mig där?
PUSS saknar dig ju. och Jessika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0