Beslutsångest

God kväll mina kära vänner


Idag är det farsdag. Har ej ring min far än, men det kommer. Jag har varit på middag hos mina släktingar som jag har här uppe. Jätte trevligt som vanligt.
Jag går och tänker på hur jag vill fira nyår. Det står mellan att fira i Vilhelmina eller Uppsala. Jag vet ärligt inte vad jag vill mest. Men Uppsala lockar för att få fira med mina älskade vänner. Men jag vill gärna fira med C och dom oxå.  Jag får se hur allt blir. Den 19dec flyger jag och Timon hem till Uppsala iallafall:) skönt att få vara med min familj minst en vecka.
Jag tänkte läsa igenom lite till skolan ikväll. Men oxå försöka hinna med en promenad. Ska prata med Alke ikväll så det blir nog en promenad samtidigt :). Trevligt att lära känna nya människor.
I helgen har ju C och hans vän varit här, mysigt. Igår skulle jag ta det lugnt som jag skrev. Men det blev utgång ändå. Några kompisar kom och bad mig följa med och jag är inte den som säger nej :P.  Men det blev bara två cider.
Imorrn blir det träning, pluggning och ett möte med min advokat. Ska bli spännande att träffa advokaten då han ska få höra min historia.

Har kollat lite klänningar till nyår. Har hittat min favvo, men tycker inte riktigt jag har pengar till den. Kollar runt lite på ellos, halens och lite sidor. Men ingen slår min klänning på MQ.
Spara lite pengar så kanske jag kan köpa den sen. Eller kanske kan önska sig den i julklapp.

Skriver senare

Puss

Kommentarer
Postat av: Alke

haha jag fick vara med i din blogg:D och jag pratar med dig just nu :P Haha du är en jätte go prick Malin :D + i kanten :D

2008-11-09 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0