Trevlig kväll

God morgon. hehe kanske inte god morgon. Men hej:)

Sitter här, lite bakis men börjar må bättre. Vaknade imorse med världens bakis. Men nu börjar det bli bättre.
Ska äta något snart, ta en dusch så är jag säkert piggare snart. Hur mår ni?

Igår var det riktigt trevligt, jag drack och drack men blev inge fullare för det, det var på väg till max sen som jag blev full. Skönt att få tänka på annat ett tag.
Blev bjudna på fest hos sandra igår. Riktigt trevligt. Massa gammal musik och dans.

Idag blir det ta det lugnt, men vi ska oxå gå och bada på äventyrsbadet. Kicki, jag, tobias och Christoffer.

Sen blir det film.

Åh i helvete vad glad jag är att Robin B är kvar i idol. Ska bli kul att veta nästa veckas Tema. Vilka vill ni se i globen? Jag vill se Robin och Kevin.

Hoppas alla mår bra

Puss


Kommentarer
Postat av: Alke

bra att du hade det skoj<3

2008-11-29 @ 13:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0