Jag klarade det:D

Hej!

Då var man klar med andra tentan oxå. Har sovit 2 h i natt. Pluggade till 4, gick upp vid 6 och pluggade igen.
Det gick som det gick. Måste börja plugga tidigare nästa gång.

Jag fick tillbaka min första tenta idag, den om omvårdnad. Blev godkänd:D så grymt glad. Då var den över. Så nu är det Anatomi och fysiologi som gäller. Det ska bli kul men jobbigt. Så mkt att läsa.

Jag ska strax dra och tatuera mig. Om en timme:) sen ikväll blir det ta det lugnt med kusinen och äta god mat och dricka lite vin.

Puss

Kommentarer
Postat av: Alke

Hoppas denna tenta också blir godkänd:D Ska se din tatuering sen;) Puss!

2008-11-25 @ 15:44:58
Postat av: Alke

blogga :D jag vill ju läsa om dina dagar :D<3

2008-11-26 @ 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0