En ängel<3

Det finns en Ängel där ute som bryr sig så sjukt mkt om mig. För mkt, jag är inte värd den omtanken. Brevet och dess innehåll, det var för mkt. Alldeles för mkt. Att någon kan ställa upp på en människa så mkt trodde jag inte gick.
Jag vet inte hur jag ska göra. Det ligger där på bordet och bara väntar, men jag kan inte. Det går inte. Det är för mkt!

Att du kom i helgen betydde så sjukt mkt för mig. Jag tycker att du är en underbar och vacker människa.

Om jag någonsin kunde gott göra dig

Du är en Ängel, men än får du inte flyga hem, Jag behöver dig<3


Kommentarer
Postat av: Alke

använd dom på det sätt du själv tycker är bäst<3

2008-11-23 @ 22:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0