Du är saknad

Hej!

Då har precis C och R åkt hem, Väldigt roligt, mysigt och härligt att ha dom här. Men fy fan vad jag saknar dig C!
Ikväll blir det bara mys, ska kolla film, äta något litet och bara ta hand om mig själv. Sitter och tänker på om jag ska ta en sväng till gymet och träna. Kanske simma lite?
Jag saknar dig Kicki! Kom hem:(

Något bra på tv ikväll? ja just det, "tomten är far till alla barnen", får aldrig nog av den. Sjukt rolig film. Jag är inte så taggad för att gå ut så det blir en vit helg.

Jag tänkte jag skulle plugga lite idag oxå. Behövs! Så jag kan åka till Vilhelmina nästa helg.

Nu ska jag städa lite.

Puss

Kommentarer
Postat av: Alke

skriv ett blogg inlägg om mig bara för att jag är rolig xD

2008-11-09 @ 02:49:13
Postat av: Malin

Alke: Du tyck det;)

2008-11-09 @ 19:24:43
URL: http://malinbarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0