Celler

Hej på er!

Hur mår ni??

Jag mår okej, upp och ner varje dag. Varje minut skulle jag säga. Men jag klarar mig, har jag alltid gjort.
Igår gjorde jag min nya tatuering. Den blev bra. Men dom första är ändå snyggast. Men det blir nog bra.

Jag har haft en okej dag. Lever iallafall. Har haft föreläsningar idag, cellen. Skit intressant faktist. Och ikväll blir det utgång. Fira tentan som vi fick tillbaks igår:D

Hmm har jag något roligt att berätta? nej kärleks livet går som det går..
JOO
Jag har köpt min nyårs klänning. Jag ska visa den sen :)
 
jaja PUSS

Kommentarer
Postat av: Alke

jag lever tack vare dig<3



ha kul ikväll<3



vill se klänningen<3 puss

2008-11-26 @ 18:32:41
Postat av: Malin

Alke: Jag lever tack vare dig! Du har räddat mig <3 Detsamma<3 du får se den i camen<3

2008-11-26 @ 18:34:00
URL: http://malinbarden.blogg.se/
Postat av: Sofie Lindberg

Grattis till tentan! :D

Ingen bild på klänningen och tatto? :O



Pyssar

2008-11-26 @ 18:53:41
URL: http://sofieilindberg87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0