Saknad...

Hej på er!

Då var det dagen före julafton då. Hur känns det? Jag känner mig, hmm, lite konstig. Känns inte som julafton imorn.
Ärligt så längtar jag tillbaka. Tillbaka till Övik. Men det kanske är för att vi bara har det så j*vla grönt här nere. Ingen snö alls. Kanske ska komma lite imorn. Det skulle ju hjälpa lite.
Idag har jag handlat julklappar med P. Det gick bra. Nu är alla julklappar färdiga. Men jag är sån som vill hitta dom "perfekta" julklapparna. Men jag känner inte att jag gjort det i år. Jag har köpt det alla önskar sig. Visst dom blir säkert glada. Men det känns ändå som jag inte hittat dom rätta.

Idag har min kära vän Josefin varit hos mig :) Inte träffat varandra på 4 mån nu. Och hennes son Lucas har vuxit så mkt. Så underbart söt. Han är 7 månader snart. Jag längtar tills jag själv har en liten bebis i min famn som jag och någon jag älskar skapat. T ex med C, som jag älskar.

Till The Team

Jag saknar er. Jag längtar efter våra kvällar. Våra tokiga dagar i skolan. Äta tårta utan sked, vara vakna tills vi inte klarar mer, dricka kaffe tills någon av oss blir helt knäpp. Ni är min familj där uppe. Nu är jag med min andra familj, det känns bra oxå. Men jag önskar er verkligen ett skönt lov. Att ni vilar upp er. Ha ny energi när vi kommer hem igen. För visst är Övik vårt hem nu?!
Mina änglar, Jag älskar er. Ni är bäst


Snart får jag träffa er igen, mina kära vänner, gänget som gör Uppsala osäkert.
Mina snyggingar. Längtar efter er.


Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0