Julklappar

Hej!

Nu har jag varit och kollat på julklappar. Hittat till mamma, pappa och C. Men det är många kvar :(. Får bli billiga julklappar i år eftersom jag nästan inte ens kan betala mina räkningar.
Idag blir det plugga sen ska jag fara och träna en stund oxå. Tänkte simma några längder. Men först middag hos kära Kicki. Får bli plugg efter det.

Idag har vi haft föreläsning om hjärtat och cirkulation. Jag var inte på första, jag vaknade med så ont i halsen så jag sov några timmar till och sen gick jag vid lunch. Är fortfarande hängig. Men tänkte att simma är inte så jobbigt så det kan jag gott göra.

Jag ska gå hem till kicki nu

PUSS




Kommentarer
Postat av: Alke

puss

2008-12-08 @ 20:47:23
URL: http://alkebalke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0