God jul på er

God Jul Allihopa!

Jag tänker ha en bra och mysig jul i år. Det hoppas jag ni oxå får. Men jag tycker vi ska skänka en tänke till dom som inte har någonstans att fira.
 
Något som jag älskar väldigt mkt är December. December är en månad som betyder väldigt mkt för mig. För mig betyder december mys, kärlek och omtanke. Idag är det julafton. Vilket betyder tända ljus, god mat, kärlek och mys. Tyvärr är det ingen snö hos oss. Jag älskar att alla jag älskar är samlade. Jag har två familjer att fira med, det är jobbigt men det löser sig ganska bra bara man inte stressar och glömmer julefriden. Jag är så lyckligt lottad att ha så mkt folk runt omkring mig som älskar mig. Jag tänker på alla dom som inte har någonstans att vara eller någon som kan ta hand om dom. En som kan ge en värme och kärlek. Jag vill och hoppas alla kan ta det lugnt och bara vara lyckliga. 


God jul på er!

Julkramar från mig





Outside the winter seems so cold
 Your heart is frozen like the snow
 And there's no one home, to keep you safe and warm
 Your eyes are red because you cry
 You fell asleep by the fire side
 But there's one thing you should know
On this christmas baby,
 you don't have to be alone




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0