Duscha längre..

Hej på er!

Idag är det plugg som gäller. Hela dagen. Blää... Eller jag ska träna och handla mat oxå. Jag har kommit på jätte bra julklapp till älsklingen nu. Skönt :)
Åh, ny varmvatten beredare håller vi på att få oxå.. SKÖNT! 20 liter mer. Nu kan man duscha några minuter sen tar varmvattnet slut. Men nu kanske man kan diska och duscha samma dag. 

Jag tycker skolan är jätte rolig och intressant.. men svårt.. Jag fattar inte att vi ska hinna allt det vi har att läsa till på fredag. Jag tror inte jag kommer klara det på fredag. Men jag ska fortsätta plugga så får jag klara den stora tentan i januari istället.
 
Ha en bra dag mina vänner

Puss

Kommentarer
Postat av: R

Penispump till älsklingen?:-)

2008-12-10 @ 14:08:35
URL: http://drellan.blogg.se/
Postat av: Alke

skönt att kunna duscha längre<3

2008-12-10 @ 16:13:07
URL: http://alkebalke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0